Zatímco MŠMT není ochotno rozpoutat o KŘ veřejnou diskusi, ba spíše mlčí a ponechává tak tisíce učitelů v nejistotě, příležitosti se chopili studenti, kteří začali usilovat o podíl na rozhodování o kariérním růstu svých učitelů
O svoji roli se přihlásili středoškoláci prostřednictvím České středoškolské unie a na webu Česká škola k tomu proběhla bouřlivá diskuse. Nepřekvapuje, že tomuto úsilí přizvukuje právě eduinský expert Feřtek. A stejně už nepřekvapuje ani jeho míra nepochopení a zkreslení celého problému. Feřtek z diskuse fabuluje zcela falešný závěr, že „zajímavé je právě jednoznačné přesvědčení o nadřízenosti a podřízenosti a nedůvěra vůči středoškolákům a jejich schopnosti něco posoudit“. Nejde však o jejich schopnosti něco posoudit, ale o jejich nepřiměřenou roli.
Více na autorově blogu.
.
Smutný seriál o kariérním řádu: http://sotolar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=565511
http://sotolar.blog.idnes.cz/blog/blog.aspx?c=564751&x=socialky_facebook_c
Kariérní řád aneb Ještě větší zmetek, než jsme čekali:
http://sotolar.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=564479
A smutná groteska pokračuje: http://www.pedagogicke.info/2016/10/jiri-kuhn-jak-pracovalo-ministerstvo.html