Metodická příručka Možnosti integrace ve výuce českého jazyka představuje praktický nástroj pro učitele, kteří uvažují o integraci jazykové a slohově-komunikační (a ev. též literární) výchovy. Reaguje na problém základních kritických míst ve výuce češtiny a ukazuje učitelům, jak je možné učivo mluvnické a slohově-komunikační (ev. též literární) funkčně organicky propojovat.

(Anotace)

Stanislav Štěpáník, Markéta Krčmářová, Jana Polčáková: Možnosti integrace ve výuce českého jazyka

2 komentářů.

  1. Josef Soukal napsal:

    Dobrý den, v příspěvku máte odkaz přímo na kompletní příručku dostupnou na stránkách NPI.

  2. Zuzana Trefilová napsal:

    Dobrý den. Zaujala mě nabídka příručky Možnosti integrace ve výuce českého jazyka. Mohla bych poprosit o bližší informace? Děkuji. Trefilová

Zanechat odpověď