NOVÉ: Co by mohli chtít číst čtenáři ve věku 2. stupně ZŠPŘIHLÁSIT
NOVÉ: Jak na synchronní e-learning: Tipy pro výuku českého jazyka a literaturyPŘIHLÁSIT
NOVÉ: Skandální literaturaPŘIHLÁSIT
NOVÉ: Současná poezie pro děti ve věku 1. stupně ZŠPŘIHLÁSIT
NOVÉ: Současná literatura pro děti ve věku 1. stupně ZŠPŘIHLÁSIT
NOVÉ: Tvořivá práce s uměleckým textem: Erbenova Polednice – 1. a 2. díl PŘIHLÁSIT
Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučováníPŘIHLÁSIT
České slovo v KonTextu – I. a II. částPŘIHLÁSIT
Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠPŘIHLÁSIT
Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na SŠPŘIHLÁSIT
Kde najít nejnovější informace o současné češtině? Volně dostupné jazykové korpusy a jejich využitíPŘIHLÁSIT
Komunikace na sociálních sítích a sociálních fórech – zaměřeno na ČJPŘIHLÁSIT
Komunikační přístup k výuce mluvnice – příklady dobré praxePŘIHLÁSIT
Možnosti integrace jazykové a komunikační výchovyPŘIHLÁSIT
Netiketa napříč internetemPŘIHLÁSIT
Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠPŘIHLÁSIT
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (G)PŘIHLÁSIT
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (SOŠ, SOU)PŘIHLÁSIT
Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (ZŠ)PŘIHLÁSIT
Revize RVP (G, SOŠ, SOU) – jejich význam, cíle a obsahPŘIHLÁSIT
Revize RVP ZV – jejich význam, cíle a obsahPŘIHLÁSIT
Slovo v kostce a další volně dostupné nástroje pro češtinu I. a II. částPŘIHLÁSIT
Tvorba digitálního obsahu pro 2. stupeň ZŠPŘIHLÁSIT
Tvorba digitálního obsahu pro SŠPŘIHLÁSIT
Větný rozbor již na 1. stupni ZŠ?PŘIHLÁSIT
Záznamy z žákovské četbyPŘIHLÁSIT
Změny v obsahu výuky češtiny na 1. stupni ZŠPŘIHLÁSIT

Letní škola: Kabinet Český jazyk a literatura – Systém podpory profesního rozvoje učitelů a ředitelů (projektsypo.cz)

Zanechat odpověď