| NOVÉ: Co by mohli chtít číst čtenáři ve věku 2. stupně ZŠ | PŘIHLÁSIT |
| NOVÉ: Jak na synchronní e-learning: Tipy pro výuku českého jazyka a literatury | PŘIHLÁSIT |
| NOVÉ: Skandální literatura | PŘIHLÁSIT |
| NOVÉ: Současná poezie pro děti ve věku 1. stupně ZŠ | PŘIHLÁSIT |
| NOVÉ: Současná literatura pro děti ve věku 1. stupně ZŠ | PŘIHLÁSIT |
| NOVÉ: Tvořivá práce s uměleckým textem: Erbenova Polednice – 1. a 2. díl | PŘIHLÁSIT |
| Akviziční korpusy a jejich využití pro jazykové vyučování | PŘIHLÁSIT |
| České slovo v KonTextu – I. a II. část | PŘIHLÁSIT |
| Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na 2. stupni ZŠ | PŘIHLÁSIT |
| Jak na téma autorská práva a licence v hodinách českého jazyka na SŠ | PŘIHLÁSIT |
| Kde najít nejnovější informace o současné češtině? Volně dostupné jazykové korpusy a jejich využití | PŘIHLÁSIT |
| Komunikace na sociálních sítích a sociálních fórech – zaměřeno na ČJ | PŘIHLÁSIT |
| Komunikační přístup k výuce mluvnice – příklady dobré praxe | PŘIHLÁSIT |
| Možnosti integrace jazykové a komunikační výchovy | PŘIHLÁSIT |
| Netiketa napříč internetem | PŘIHLÁSIT |
| Problematika pravopisu na 1. stupni ZŠ | PŘIHLÁSIT |
| Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (G) | PŘIHLÁSIT |
| Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (SOŠ, SOU) | PŘIHLÁSIT |
| Referenční úlohy jako nástroj metodické podpory pro učitele (ZŠ) | PŘIHLÁSIT |
| Revize RVP (G, SOŠ, SOU) – jejich význam, cíle a obsah | PŘIHLÁSIT |
| Revize RVP ZV – jejich význam, cíle a obsah | PŘIHLÁSIT |
| Slovo v kostce a další volně dostupné nástroje pro češtinu I. a II. část | PŘIHLÁSIT |
| Tvorba digitálního obsahu pro 2. stupeň ZŠ | PŘIHLÁSIT |
| Tvorba digitálního obsahu pro SŠ | PŘIHLÁSIT |
| Větný rozbor již na 1. stupni ZŠ? | PŘIHLÁSIT |
| Záznamy z žákovské četby | PŘIHLÁSIT |
| Změny v obsahu výuky češtiny na 1. stupni ZŠ | PŘIHLÁSIT |
Kategorie: Články, Výuka a škola





